ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود موزیک ویدیو رضا صادقی به نام اولین بارون

دانلود ویدیو اولین بارون با کیفیت 720 و 480 همراه با پخش آنلاین + متن آهنگ

Download New Music Video Reza Sadeghi – Avalin Baroon

رضا صادقی اولین بارون

متن آهنگ اولین بارون رضا صادقی

اولین بارون پاییزو من از گریه لبریزو یه عشق خاطره انگیزو تو زیر چتر
دو تا چشم مه آلودو دلی که عاشقت بودو یه آسمون کبودو تو مست عطر
چرا هر شب هوا ابره چشات به من نمی تابه چرا خورشید پشت کوه یه عمره غرق تو خوابه
چرا شبای بارونی برای گریه جون میده چرا حس میکنم این ابر چشای تورو پوشیده

ویدیو رضا صادقی اولین بارون

چرا حس میکنم باید شبو زنده نگه دارم فقط چشمامو میبندم نه میخوابم نه بیدارم
چرا هر شب هوا ابره چشات به من نمی تابه چرا خورشید پشت کوه یه عمره غرق تو خوابه
چرا شبای بارونی برای گریه جون میده چرا حس میکنم این ابر چشای تورو پوشیده

  • ۹۶/۰۴/۰۵
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی