دانلود آهنگ محمد رهام به نام چرا با من قهری

دانلود آهنگ چرا با من قهری با کیفیت 320 و 128 همراه با پخش آنلاین + متن آهنگ

Download New Music Mohammad Roham – Chera Ba Man Ghahri

محمد رهام چرا با من قهری

متن آهنگ چرا با من قهری محمد رهام

دلم برات تنگه کجای این شهری چرا ازم دوری چرا با من قهری
اگه نمیگفتی تموم دنیاتم تا آخر عمرم همیشه همراتم
دارم تلف میشم تو این قفس الان میگفتی میمونی پس کجایی الان
کجایی که نیستی ببینی داغونم با گریه هام آخر برت میگردونم
دلم برات تنگه کجایی دیوونه یه روز با این اشکام میارمت به خونه
دوریت عذابم داد غمت مریضم کرد از اولم بیشتر دوست دارم برگرد
حالا که تو نیستی توی اتاق من بگو فراموشی بیا سراغ من

دانلود آهنگ محمد رهام چرا با من قهری

نگفتی میری تا بهت بد عادت شم قلب منو از جاش بکن که راحت شم
همش توی خوابم میبینمت پیشم اگه نیای هر شب یه دیوونه میشم
بگو چیکار کردم که بی هوا رفتی به قلب بی تابم بگو کجا رفتی
دلم برات تنگه کجایی دیوونه یه روز با این اشکام میارمت به خونه
دوریت عذابم داد غمت مریضم کرد از اولم بیشتر دوست دارم برگرد
دلم برات تنگه کجایی دیوونه یه روز با این اشکام میارمت به خونه
دوریت عذابم داد غمت مریضم کرد از اولم بیشتر دوست دارم برگرد