دانلود آهنگ هوروش باند به نام مجنون

دانلود آهنگ مجنون با کیفیت 320 و 128 همراه با پخش آنلاین + متن آهنگ

Download New Music Hoorosh Band – Majnoon

هوروش باند مجنون

متن آهنگ مجنون هوروش باند

همه میدونن که من دیوونتم
تو سرم فکر توئه بی طاقتم

♪♭♩♭♪♭♩♪♭♩♭♩♪♭♩♪♪♭♩♭♪♭♩♪♭
هرکی میبینه میگه روانیم
چرا نمی بینی منو

♪♭♩♭♪♭♩♪♭♩♭♩♪♭♩♪♪♭♩♭♪♭♩♪♭
چرا نمی بینی منو
رفتم از دلت عشق من بهت

♪♭♩♭♪♭♩♪♭♩♭♩♪♭♩♪♪♭♩♭♪♭♩♪♭
کم نمیشه من وابستم
هر کجا بری هر چقدر بخوای

♪♭♩♭♪♭♩♪♭♩♭♩♪♭♩♪♪♭♩♭♪♭♩♪♭
دوری شی از دلم باز هستم
همه از دم دیده بودند

♪♭♩♭♪♭♩♪♭♩♭♩♪♭♩♪♪♭♩♭♪♭♩♪♭
ما رو با هم چیده بودند
خاطرات رو باز کنارت

دانلود آهنگ هوروش باند مجنون

من همون موندم که بودم
نبودی ولی من مثل

♪♭♩♭♪♭♩♪♭♩♭♩♪♭♩♪♪♭♩♭♪♭♩♪♭
پروانه دور تو بودم
نه نبود اصلنم از اولم دل تو

♪♭♩♭♪♭♩♪♭♩♭♩♪♭♩♪♪♭♩♭♪♭♩♪♭
با من نبود ولی موندم
من میام به سمتت هنوزم

♪♭♩♭♪♭♩♪♭♩♭♩♪♭♩♪♪♭♩♭♪♭♩♪♭
من همون آدم دیروزم
رفتم از دلت عشق من بهت

♪♭♩♭♪♭♩♪♭♩♭♩♪♭♩♪♪♭♩♭♪♭♩♪♭
کم نمیشه من وابستم
هر کجا بری هر چقدر بخوای

♪♭♩♭♪♭♩♪♭♩♭♩♪♭♩♪♪♭♩♭♪♭♩♪♭
دوری شی از دلم باز هستم
رفتم از دلت عشق من بهت

♪♭♩♭♪♭♩♪♭♩♭♩♪♭♩♪♪♭♩♭♪♭♩♪♭
کم نمیشه من وابستم
هر کجا بری هر چقدر بخوای

♪♭♩♭♪♭♩♪♭♩♭♩♪♭♩♪♪♭♩♭♪♭♩♪♭
دوری شی از دلم باز هستم


عکس جدید مسعود جهانیعکس مسعود جهانی