دانلود آهنگ جدید فرکانس به نام یار من

دانلود آهنگ یار من با کیفیت 320 و 128 همراه با پخش آنلاین + متن آهنگ

Download New Music Ferekans – Yare Man

فرکانس یار من

متن آهنگ یار من فرکانس

فکر تو از سرم نمیره بیرون
تو نباشی نمیگیرم آروم
من و تو خاطره با گیتار
عطر تو که باز پیچیده زیر بارون
من دلم برای تو تنگ میشه
یه صدایی توی گوش من میگه
تو همونی که میخواستم با توام من
یکی اینجاست که میتونه واست جونشم میده
یار من باش دل دار من باش

دانلود آهنگ فرکانس یار من

با من بمون تنهام نزار
یار من باش دل دار من باش
نر منو تنها نزار
من خیالامو میبافم به خیالت
من نگاهامو میدوزم به نگاهت
آرزوهامو میبینم تو نگاه بی گناهت
همه دنیا رو میگردم
میگردم پا به پات
تا که شاید تو بفهمی
که چیا دلم میخواد
روبروی من نشستی و من دارم ماهو میبینم
تو خود تعبیر عشقی انگار دارم رویا میبینم
یار من باش دل دار من باش
با من بمون تنهام نزار
یار من باش دل دار من باش
نر منو تنها نزار