دانلود آهنگ جدید پوریا بینشیان به نام شیرین ترین رویا

دانلود آهنگ پوریا بینشیان با کیفیت 320 و 128 همراه با پخش آنلاین + متن آهنگ

Download New Music Pouriya Bineshiyan – Shirintarin Roya

پوریا بینشیان شیرین ترین رویا

متن آهنگ شیرین ترین رویا پوریا بینشیان

تویی امید به آینده ی من تو دلیل شادی و خنده ی من
من که دیوونه شدم پا شو بیا یه سری به قلب دیوونه بزن
تویی آرزوی هر دلداری تو فقط عشقو توی دل میکاری
من از این خوشحالم که تو منو یه جوری قد خودم دوست داری
تویی شیرین ترین رویا پاکی و مثل دریا من دلم میخواد که قایقت باشم
واسه دلی که آشوبه چقدر دوست دارم خوبه ازم بخواه همش که عاشقت باشم
تویی شیرین ترین رویا پاکی و مثل دریا من دلم میخواد که قایقت باشم
واسه دلی که آشوبه چقدر دوست دارم خوبه امیدم اینه که لایق تو باشم

دانلود آهنگ پوریا بینشیان شیرین ترین رویا

تویی شیرین ترین رویا پاکی و مثل دریا من دلم میخواد که قایقت باشم
واسه دلی که آشوبه چقدر دوست دارم خوبه ازم بخواه همش که عاشقت باشم
نمیدونم چجوری انقده عاشقت شدم که واسم هیچ کسی مثل تو نمیتونه بشه
از خدا ممنونم از خدا ممنونم که تو نصیب من شدی اولین عشقی و حس تو برام آخرشه
تویی شیرین ترین رویا پاکی و مثل دریا من دلم میخواد که قایقت باشم
واسه دلی که آشوبه چقدر دوست دارم خوبه ازم بخواه همش که عاشقت باشم
تویی شیرین ترین رویا پاکی و مثل دریا من دلم میخواد که قایقت باشم
واسه دلی که آشوبه چقدر دوست دارم خوبه امیدم اینه که لایق تو باشم