دانلود آهنگ جدید ساشا دلجو به نام چشم خیس

دانلود آهنگ ساشا دلجو با کیفیت 320 و 128 همراه با پخش آنلاین + متن آهنگ

Download New Music Sasha Deljo – Cheshm Khis

Lyrics And Music : Amir Kalhor , Arrangement : Hasan Babamahmudi

ساشا دلجو چشم خیس

متن آهنگ چشم خیس ساشا دلجو

وقتی که بارون میباره رد تو پیدا میکنم
تو این هوای بارونی اسمتو صدا کنم

♫♫♫♫♫♫♫♫
بدون چتر تو بغلت میخوام دوباره خیس بشم
برای داشتن چشات دلم میخواد حریس بشم

♫♫♫♫♫♫♫♫
بارونو دوست دارم ولیبی تو تماشا نداره
با همه قشنگی هاش توی دلم جا نداره

♫♫♫♫♫♫♫♫
اونقدری خیس بشه چشام که جز تو رو تار ببینم
شاید تو هم باور کنی با تو رو ابرا میشینم

♫♫♫♫♫♫♫♫
محتاجم به نوازش های تو دوست دام اون نگاه گرم تو

دانلود آهنگ جدید ساشا دلجو به نام چشم خیس

احساسم با تو خوبه عشق من میفهمی عشقو از تو چشم من
هوا بارونیه خاطرات و ورق میزنم به یادتم

♫♫♫♫♫♫♫♫
هنوز زیر بارون اروم قدم میزنم
قدم میزنم همون ادم قبلم که دوست داشتنت هست باور قلبم

♫♫♫♫♫♫♫♫
تو مغزت از این حرفا پره منم تنهات میزارم حالا که شلوغه دورت
ببین مغز من از این فاصله قد داد از یادم نرفتی بعد این چند سال

♫♫♫♫♫♫♫♫
حرفات دیگه یادم نمیره شدی یه آدم دیگه
اونا دورت کردن و پرت کردن که از من دل بکنی

♫♫♫♫♫♫♫♫
من نخواستم خودت خواستی که با هر کی بگردی و ول بپری