دانلود آهنگ جدید شهرام میرجلالی به نام روزا میگذرن

دانلود آهنگ شهرام میرجلالی با کیفیت 320 و 128 همراه با پخش آنلاین + متن آهنگ

Download New Music Shahram Mirjalali – Rooza Migzaran

ترانه : بهروز کشاورز ، آهنگ و تنظیم : بهنام کریمی ، تنظیم : حامد برادران

شهرام میرجلالی روزا میگذرن

متن آهنگ شهرام میرجلالی روزا میگذرن

باد از سر موهای تو رد شد عطر خوبی توی هوای پیچید
تو اون غروب خسته ی مرداب چشمای تو بازم به من خندید
آخه چی میخوام از این دنیا وقتی که با تو خوب و خوشحالم
ای کاش تو این لحظه میموندی من عاشق این موقع از سالم
روزا میگذرن و تموم میشن همش میشه یه خاطره
وقتی که کنارمی دنیا قشنگتر میگذره
دریا پیش دوتا چشمای تو کم میاره
میدونی که مثل من هیشکی تورو دوس نداره
روزا میگذرن و تموم میشن همش میشه یه خاطره

دانلود آهنگ شهرام میرجلالی به نام روزا میگذرن

وقتی که کنارمی دنیا قشنگتر میگذره
دریا پیش دوتا چشمای تو کم میاره
میدونی که مثل من هیشکی تورو دوس نداره
ما هردوتامو میدونیم پاییز بازم میرسه از راه
باید همین روزارور خوش باشیم تا آخر این فرصت کوتاه
آروم آروم میشینی کنار من بازم به هم میپیچه دستامون
احساس خوبی دارم این روزا خیلی به هم نزدیکه دنیامون
روزا میگذرن و تموم میشن همش میشه یه خاطره
وقتی که کنارمی دنیا قشنگتر میگذره
دریا پیش دوتا چشمای تو کم میاره
میدونی که مثل من هیشکی تورو دوس نداره
روزا میگذرن و تموم میشن همش میشه یه خاطره
وقتی که کنارمی دنیا قشنگتر میگذره
دریا پیش دوتا چشمای تو کم میاره
میدونی که مثل من هیشکی تورو دوس نداره