دانلود آهنگ جدید مانی رهنما به نام همسنگر

دانلود آهنگ مانی رهنما با کیفیت 320 و 128 همراه با پخش آنلاین + متن آهنگ

Download New Music Mani Rahnama – Hamsangar

مانی رهنما همسنگر

متن آهنگ مانی رهنما همسنگر

اگه با دست نامردا همه گل هات پر پر شد
اگه حتی همه خاکت پر از نخل های بی سر شد
به جز تو وسعت دستات تو جایی خونه ی من نیست
واست تا مرگ جنگیدم ( محسن چاوشی بیست هزار آرزو ) که خونم جای دشمن نیست
تو باید تا ابد باشی خودم خون تنت میشم
دوباره خونمو میدم دلیل موندنت میشم
واسه آرامشت هر شب تمومه جبهه بیدارن
ببین همسنگرای من تورو تنها نمیذارن
اگه یک روز تو رگبار صدای پامو گم کردی

دانلود آهنگ جدید مانی رهنما به نام همسنگر

زیر بارون و خمپاره اگه دستامو گم کردی
یه جایی زیر این آوار هنوزم رد پام مونده
تو گوش مردم دنیا هنوز یاد صدام مونده
تو باید تا ابد باشی خودم خون تنت میشم
دوباره خونمو میدم دلیل موندنت میشم
واسه آرامشت هر شب تمومه جبهه بیدارن
ببین همسنگرای من تورو تنها نمیذارن