دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام خواب دیدم

دانلود آهنگ میلاد بابایی با کیفیت 320 و 128 همراه با پخش آنلاین + متن آهنگ

Download New Music Milad Babaei – Khab Didam

ترانه : فرجام خیرالهی ، آهنگ : میلاد بابایی ، تنظیم : ایمان تیموریان

میلاد بابایی خواب دیدم

متن آهنگ میلاد بابایی خواب دیدم

خواب دیدم گریه میکرم خانه ام زیر سیل پنهان بود
خواب دیدم خانه ات آباد خواب دیدم که فصل بوران بود
خیس کردم تمام خوابم را ترس من روی تخت میریزد
با تمام قوا برم گران اشک یک مرد سخت میریزد
سخت میریزد اشک یک مرد خواب دیدم گریه میکرم
خانه ام زیر سیل پنهان بود خواب دیدم خانه ات آباد

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام خواب دیدم

خواب دیدم که فصل بوران بود خیس کردم تمام خوابم را
ترس من روی تخت میریزد با تمام قوا برم گران
اشک یک مرد سخت میریزد سخت میریزد اشک یک مرد
خواب دیدم گریه میکرم خانه ام زیر سیل پنهان بود
خواب دیدم خانه ات آباد خواب دیدم که فصل بوران بود
خیس کردم تمام خوابم را ترس من روی تخت میریزد
با تمام قوا برم گران
اشک یک مرد سخت میریزد سخت میریزد اشک یک مرد