ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

پلیس ترکیه تحقیقات درباره سوءقصد به سعید کریمیان، مدیرعامل «جم تی وی» را آغاز کرد.

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده و اشکان کمانگری به نام عشق را پایان نیست

به نقل از منابع نزدیک به کریمیان، او شهروندی بریتانیا را ندارد و دارای پاسپورت جزیره «سنت کیتس» بوده است. نزدیکان آقای کریمیان می‌گویند قطعا هدف ترور سعید کریمیان بوده نه همراه کویتی‌اش.
یک منبع آگاه نیز گفته راننده و محافظ شخصی کریمیان با نام «زکی» در مرخصی بوده است. هم‌اکنون تمامی دفاتر «جم» در استانبول و آنتالیا توسط پلیس ترکیه پلمب شده‌اند و تنها تعداد معدودی از کارمندان برای تنظیم برنامه‌هایی که روی آنتن هستند اجازه ورود یافته‌اند. همچنین، پلیس از شب گذشته تمامی کارمندان کریمیان را مورد بازجویی قرار داده است.

سعید کریمیان به قتل رسید

سعید کریمیان، مدیرعامل شبکه تلویزیونی «جم» شب گذشته هنگام خروج از دفترش در استانبول ترکیه به قتل رسید. ظاهرا آقای کریمیان با کارمندان خود قرار شام داشته و در راه آنجا به قتل رسیده است.
یکی از کارمندان «جم تی وی» با نام «پ» تنها پنج دقیقه با کریمیان فاصله داشته و زمانی که اتومبیل او را دیده در ابتدا فکر کرده تصادفی رخ داده و پس از پیاده شدن از اتومبیل خود متوجه این اتفاق ناگوار شده است.
یک منبع نزدیک به خانواده کریمیان هم به اتاق خبر گفته چند هفته گذشته، منشی آقای سعید کریمیان با نام «ب» نیز مورد سوءقصد قرار گرفت که نافرجام ماند. در این اتفاق، ضاربین از بیرون به منزل منشی مدیرعامل «جم تی وی» شلیک کردند که گلوله به دیوار مجاور کابینت آشپزخانه این فرد اصابت کرد و او از این اتفاق جان سالم به در برد.
«محمد متعب الشلاحى»، شریک کویتى کریمیان، هم که شب گذشته در کنار او بود، با مقامات سیاسی کویت روابط نزدیکی داشته است.

اطلاعات تازه از ترور سعید کریمیان|راننده و محافظ شخصی او در مرخصی بود

  • ۹۶/۰۲/۱۰
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی