ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام تیک آف با کیفیت 320 و 128

Download New Music Reza Yazdani – Take Off

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام تیک آف

 اینجا تو به بندر خیلی راهه دریا پر موج و بنبک زیاده
بین ادم های شرطی زندگی کردم و باختم
دلمو زدم به دریا خودم رو بی تو شناختم
کسی که با دیدن تو رو به رو شد بال حقیقت
از همین فاصله حالا کلت میشه رو شقیقت
من برای کسی به جز تو شهر رو زیر و رو نکردم
به چی باید میرسیدم وقتی ارزو نکردم

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام تیک آف

شونه های تو دلیل گریه های اخرم شد
پیش تو پهلو گرفتم دست های تو لنگرم شد
من گذرنامه نخواستم زندگیم بی حد و مرزه
قلبی که تو سینه دارم دیگه اسون نمیلرزه
اینجا تو به بندر خیلی راهه دریا پر موج و بنبک زیاده

  • ۹۶/۰۲/۰۹
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی