ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

کشف حجاب شیوا امینی بازیکن فوتسال

کشف حجاب شیوا امینی

کشف حجاب شیوا امینی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان

بحث و جنجال بر سر نامه جدایی شیوا امینی از تیم فوتسال و اقامتش در خارج ادامه دارد. امینی روز گذشته با انتشار پست اینستاگرامی ادعا کرد که به خاطر عکس بدون حجابش در صحنه تمرین در یکی از باشگاههای خارج کشور از تیم ملی فوتسال خط خورده است

کشف حجاب شیوا امینی

شیوا امینی این اتفاق را به حساب تنگ نظری مسئولان فدراسیون فوتبال گذاشت اما ساعاتی پعد فدراسیون در نامه ای اعلام کرد که خانم امینی بعد از سال 89 و مصدومیت اش در جام ورامین نتوانست به بازی در سطح تیم ملی ادامه دهد.
بنابر این گزارش این بحث زمانی داغ تر شد که یکی از چهره های سرشناس سینما در صفحه پربیننده خود در اینستاگرام از شیوا امینی دفاع کرد. ترانه علیدوستی به ماده قانون مجازات اسلامی استناد کرد که می گوید نداشتن حجاب در خارج از کشور پیگرد ندارد.
امروز در پرده جدید این ماجرا خانم معصومه رضا زاده از بازیکنان پیشین تیم فوتسال در اینستاگرام خانم امینی را آماج حمله قرار داد و گفت که او برای گرفتن اقامت در کشور خارجی دست به این حرکت زده است.رضا زاده در ادامه نوشته اش گفته است اجازه این تداوم این بازی سیاسی را به امینی نخواهد داد.

کشف حجاب شیوا امینی

کشف حجاب شیوا امینی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان

  • ۹۶/۰۲/۰۸
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی