ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مسکن سهیل صاحب با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک سهیل صاحب بنام مسکن ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ مسکن سهیل صاحب و پخش آنلاین

Download New Music Soheil Saheb – Mosaken

دانلود آهنگ جدید مسکن از سهیل صاحب

دانلود آهنگ مسکن سهیل صاحب

دانلود در ادامه مطلب

دنبالت میگردم هر جایی که باشی
یه روزی پیدات میکنم
قد روزها و شب هایی که ندیدمت میشینم نگات میکنم
تا اخر دنیا پای تو میمونم
بس که بیقرار توام خودتم میدونی
اخر این قصه فقط میشی سهم خودم
تو مثل مسکنی برای دردام
من عشقتو واسه همیشه میخوام
یهویی تو شدی تموم دنیام
من همونیم که عاشق تو میشم

متن آهنگ مسکن سهیل صاحب

خدا رو شکر که تو نشستی پیشم
نمیذاری اسیر بی کسی شم
همیشه دم به دم من به سمتتم به سمت قلبتم
تا وقتی پیشمی توی دیدمی من کجا برم
هر نفس من بنده به چشات ای عشق اخرم
عاشقت شدم غیر ممکنه از تو بگذرم
تو مثل مسکنی برای دردام
من عشقتو واسه همیشه
میخوام یهویی تو شدی تموم دنیام
من همونیم که عاشق تو میشم
خدا رو شکر که تو نشستی پیشم نمیذاری
اسیر بی کسی شم

مسکن سهیل صاحب

  • ۹۶/۰۱/۲۵
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی