ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ دنیارو برگردون سهیل جامی با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک سهیل جامی بنام دنیارو برگردون ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ دنیارو برگردون سهیل جامی و پخش آنلاین

Download New Music Soheil Jami – Donyaro Bargardoon

دانلود آهنگ دنیارو برگردون ، دانلود آهنگ جدید 96 ، دانلود آهنگ جدید سهیل جامی ، دانلود آهنگ غمگین

دانلود آهنگ جدید دنیارو برگردون از سهیل جامی

دانلود آهنگ دنیارو برگردون سهیل جامی

دانلود در ادامه مطلب

 یه وقتایی یه جاهایی نباید رفت که رفتم یه وقتایی یه حرفایی نباید زد که گفتم
شدم اونی که میدونی پشیمونی گرفته همون دردی که حس کردی رو میدونی گرفته
بیا عشقم فقط تنها یه شب دنیارو برگردون عقب دیوونه من دیوونتم بغض تو میترسونتم
این لحظه های آخرو طاقت بیار پیشم بمون تو …
بگو عشقم تو هم تنها یه شب دنیارو برگردون عقب دیوونه من دیوونتم بغض تو میترسونتم
این لحظه های آخرو طاقت بیار تنهام نذار تو …

متن آهنگ دنیارو برگردون سهیل جامی

چرا با اینکه تو باور نداری باورامو چی شد من باورت کردم که تو داری هوامو
چرا با اینکه دارم از تو این بغض صدامو ولی بازم نمیتونم که فکرت درامو
بیا عشقم فقط تنها یه شب دنیارو برگردون عقب دیوونه من دیوونتم بغض تو میترسونتم
این لحظه های آخرو طاقت بیار پیشم بمون تو …
بگو عشقم تو هم تنها یه شب دنیارو برگردون عقب دیوونه من دیوونتم بغض تو میترسونتم
این لحظه های آخرو طاقت بیار تنهام نذار تو …

دنیارو برگردون سهیل جامی

  • ۹۶/۰۱/۲۰
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی