ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید دردت چی بود علیرضا روزگار با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک علیرضا روزگار بنام دردت چی بود ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ دردت چی بود علیرضا روزگار و پخش آنلاین

Download New Music Alireza Roozegar – Dardet Chi Bood

دانلود آهنگ جدید دردت چی بود از علیرضا روزگار

دانلود آهنگ دردت چی بود علیرضا روزگار

ترانه و آهنگسازی : علیرضا روزگار، تنظیم ، میکس و مسترینگ : امیر حیدری

دانلود در ادامه مطلب

دانلود آهنگ دردت چی بود علیرضا روزگار

بگو دردت چی بود که گذشتی از منو
روبروش نشستی خیلی عمدنو
تو چشاش نگاه کردی حتمنو
بهش گفتی که دوستش داری رسمنو
آره عاشقش شدی
بگو تو فاصله ای که افتاده بینمون
من مقصرم یا هردومون
بگو رابطمون از کجا سرد شده
بگو کی پا گذاشته توی قصه مون
ای دیوونه دوست دارم هنوز
برگرد پیشم پای اون نسوز
اون عاشقت نیست فقط میخواد با تو
تنهاییاشو سر کنه شب و روز
ای دیوونه دوست دارم هنوز
برگرد پیشم پای اون نسوز

متن آهنگ دردت چی بود علیرضا روزگار

اون عاشقت نیست فقط میخواد با تو
تنهاییاشو سر کنه شب و روز
بگو این جداییا کار کی شده
با رفتنت غم بار کی شده
با این جداییت چجوری سر کنم
دیگه مخاطب خاصت اون یکی شده
آره عاشقش شدی
بگو مریض شدی از دوری چشماش
حریص شدی واسه بودن همراش
کنارش خوب و آرومِ نگاهت
بگو میمیری اگه یه روزی نباشی باهاش
ای دیوونه دوست دارم هنوز
برگرد پیشم پای اون نسوز
اون عاشقت نیست فقط میخواد با تو
تنهاییاشو سر کنه شب و روز
ای دیوونه دوست دارم هنوز
برگرد پیشم پای اون نسوز
اون عاشقت نیست فقط میخواد با تو
تنهاییاشو سر کنه شب و روز

دردت چی بود علیرضا روزگار

  • ۹۶/۰۱/۱۷
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی