ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ کوچه لره سو سپ میشم جعفر با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک جعفر بنام کوچه لره سو سپ میشم ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ کوچه لره سو سپ میشم جعفر و پخش آنلاین

Download New Music Jafar – Kocha Lara Soo Sap Misham

دانلود آهنگ جدید کوچه لره سو سپ میشم از جعفر

دانلود آهنگ کوچه لره سو سپ میشم جعفر

دانلود در ادامه مطلب

کوچه لره سو سپ میشم
یار گلنده توز اولماسون سو اونان تورپاخ پالچیق الدو
او که گیردی پالچوقا هامی یری بلندی
هی منه قارقیش الیر ورم دی
اخو منیم قدریمی بیلن کیم اولدو
ایربله یا خچی لیختان یورلدوم
ایستدیم دردینه درمان السون
او قدریمی بیلمدی ساغولسون
ایستدیم صواب اولا من کباب اولدوم
ایستدیم یا خچی اولام پیس اولدوم
یار منه  پیس باخدو هیرسینن برلدی
من ده کورخودان رنگیم قرلدی

متن آهنگ کوچه لره سو سپ میشم جعفر

ترجمه :
تو کوچه اب ریختم یار اومدنی خاکی نباشه اما اب و خاک  گل شد
اون یار رفت گل مالید بهش حالا منو نفرین میکنه ورم شده
اخه کی قدرمو میدونه از خوبی کردن خسته شدم
میخواستم واس دردش درمون بشم اون قدرمو ندونست دمش گرم
خواستم ثواب کنم من کباب شدم خواستم خوب باشم بد شدم
یار به من بد نگاه میکنه باحرس نگام میکنه منم از ترس رنگم سیاه شد
اخه کی قدرمو میدونه از خوبی کردن خسته شدم
میخواستم واس دردش درمون بشم اون قدرمو ندونست دمش گرم

کوچه لره سو سپ میشم جعفر

  • ۹۶/۰۱/۱۶
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی