ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ ی بیقرارم سینا سرلک با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک سینا سرلک بنام ی بیقرارم ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ ی بیقرارم سینا سرلک و پخش آنلاین

Download New Music Sina Sarlak – Ye Bighararam

دانلود آهنگ جدید ی بیقرارم از سینا سرلک

دانلود آهنگ ی بیقرارم سینا سرلک

دانلود در ادامه مطلب

از اینکه عاشق تو هستم
از اینکه تو رو میپرستم
من عاشق یه عشق ساده ام
ببین چه پیشت بی اراده ام
کنارتم تو خواب و رویا
با تو چه ساده میشه دنیا
بیا که از نبودن تو
یه عاشقم یه بیقرارم
یه عاشقم ی بیقرارم

متن آهنگ ی بیقرارم سینا سرلک

از اینکه عاشق تو هستم
از اینکه تو رو میپرستم
من عاشق یه عشق ساده ام
ببین چه پیشت بی اراده ام
کنارتم تو خواب و رویا
با تو چه ساده میشه دنیا
بیا که از نبودن تو
یه عاشقم یه بی قرارم
تو این شبای بی قراری
از حال من خبر نداری
بگو کجای قصه ی ما
یه حرف عاشقونه داری
کنارتم تو خواب رویا
با تو چه ساده میشه دنیا
بیا که از نبودن تو
یه عاشقم ی بی قرارم

ی بیقرارم سینا سرلک

  • ۹۶/۰۱/۰۹
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی