ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ بارون عرفان حسینی با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک عرفان حسینی بنام بارون ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ بارون عرفان حسینی و پخش آنلاین

Download New Music Erfan Hoseyni – Baroon

دانلود آهنگ جدید بارون از عرفان حسینی

دانلود آهنگ بارون عرفان حسینی

ترانه ای از علی بحرینی / آهنگ و تنظیم ، میکس و مسترینگ : سعید سام

دانلود در ادامه مطلب

بذار تورو حس کنم نفسات دنیای منه
داشتن تو شده زندگیم دلم به عشقت روشنه
کی میتونه مثل تو اینجوری دیوونم کنه
لمس دستای تو کافیه تا منو مجنونم کنه
من و بارون و تو همه ی شهر تو دستمونه
همه میدونن عشق همیم دوتا عاشق دوتا دیوونه
نذار هیشکی بیاد بشینه تو دل تو به جام
من از این دنیا غیر خودت به خدا که هیچی نمیخوام

متن آهنگ بارون عرفان حسینی

دانلود آهنگ جدید عرفان حسینی بارون با لینک مستقیم
من هربار که تورو میبینم عاشقت میشم
تا باد پیش چشمام باش تا همیشه بمون پیشم
تو مثل خودمی عاشق و ساده و مغرور
تا وقتی که همو داریم غصه ها میشن از ما دور
من و بارون و تو همه ی شهر تو دستمونه
همه میدونن عشق همیم دوتا عاشق دوتا دیوونه
نذار هیشکی بیاد بشینه تو دل تو به جام
من از این دنیا غیر خودت به خدا که هیچی نمیخوام

بارون عرفان حسینی

  • ۹۶/۰۱/۰۹
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی