ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ من دوست دارم علیرضا حق شناس با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک علیرضا حق شناس بنام من دوست دارم ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ من دوست دارم علیرضا حق شناس و پخش آنلاین

Download New Music Alireza Haghshenas – Man Doset Daram

دانلود آهنگ جدید من دوست دارم از علیرضا حق شناس

دانلود آهنگ من دوست دارم علیرضا حق شناس

دانلود در ادامه مطلب

تو چشمام خیره شو بگو حالت خوبه
بگو قلبت مثل قلب من میکوبه
آرومی آرومم قدرتو میدونم
بزار دنیا بدونه
من دوست دارم آروم جونم
با تو هرجایی حس خوب دارم
دیگه چی از دنیا میخوام
وقتی دستاتو تو دستام دارم
من دوستت دارم آروم جونم
با تو هرجایی حس خوب دارم

متن آهنگ من دوست دارم علیرضا حق شناس

دیگه چی از دنیا میخوام
وقتی دستاتو تو دستام دارم
تو چشمات چی داری که دنیام میلرزه
تو انقدر خوبی که به هرچی می ارزه
بگم دوست دارم بگی دوستم داری
بزار دنیا بدونه , من دوست دارم آروم جونم
با تو هرجایی حس خوب دارم
دیگه چی از دنیا میخوام
وقتی دستاتو تو دستام دارم
با تو هرجایی حس خوب دارم
دیگه چی از دنیا میخوام
وقتی دستاتو تو دستام دارم

من دوست دارم علیرضا حق شناس

  • ۹۶/۰۱/۰۸
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی