ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ غوغا می کنم آرش AP با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک آرش AP بنام غوغا می کنم ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ غوغا می کنم آرش AP و پخش آنلاین

Download New Music Arash AP – Ghogha Mikonam

دانلود آهنگ جدید غوغا می کنم از آرش AP

دانلود آهنگ غوغا می کنم آرش AP

دانلود در ادامه مطلب

بیا بریم با خیالت دوباره جون گرفتم
تمام حرفایی که عاشقا به هم میگنو یاد گرفتم
فقط بو کن عطری که دوست داری زدمو
زیر و رو کن تمام روزای بدمو
گلارو آب میدم دوباره خواب دیدم
که داری میایی رو در و دیوار نوشتم
دلی که جا گذاشتم با خودت بیار
گلا هارو آب میدم دوباره خواب دیدم
که داری میایی رو در و دیوار نوشتم

متن آهنگ غوغا می کنم آرش AP

دلی که جا گذاشتم با خودت بیار
غوغا میکنم زندگی رو واسه تو مثل یه رویا میکنم
دل به دریا میزنم هرچی باشه جلو رامون از جا میکنم
دستت تو دستمه میچرخم هی دور تو
چشا میاد نه با تو میرقصم تا خود صبح
گلارو آب میدم دوباره خواب دیدم
که داری میایی رو در و دیوار نوشتم
دلی که جا گذاشتم با خودت بیار
گل ها رو آب میدم دوباره خواب دیدم
که داری میایی رو در و دیوار نوشتم
دلی که جا گذاشتم با خودت بیار
گل ها رو آب میدم دوباره خواب دیدم
که داری میایی رو در و دیوار نوشتم
دلی که جا گذاشتم با خودت بیار

غوغا می کنم آرش AP

  • ۹۶/۰۱/۰۶
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی