ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ بام بام مجید اصلاحی با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک مجید اصلاحی بنام بام بام ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ بام بام مجید اصلاحی و پخش آنلاین

Download New Music Majid Eslahi – Bam Bam

دانلود آهنگ جدید بام بام از مجید اصلاحی

دانلود آهنگ بام بام مجید اصلاحی

دانلود در ادامه مطلب

مغز من تو فکر تو وله
فکر من تو فکر تو وله
چشمات منو دیوونه کرد
اون نگاهت منو بی خونه کرده
باز من دلم تنگ توئه
این دل بی تاب توئه
راحت شدی عشق من دیوونه
مغز من تو فکر تو وله
فکر من تو فکر تو وله
مغز من تو فکر تو وله
فکر من تو فکر تو وله
سخته جداییمون از هم باشی
قشنگه شهر قلبم
باز من دلم تنگ توئه

متن آهنگ بام بام مجید اصلاحی

این دل بی تاب توئه
راحت شدی عشق من دیوونه
کم کم زندگی من شدی
و هرشب توی فکر من تو بودی
من قلبم به عشقت میزنه
دستات تو دستای منه
آخر شدی عشق من دیوونه
مجیک
چشمات منو دیوونه کرد
اون نگاهت منو بی خونه کرده
باز من دلم تنگ توئه
این دل بی تاب توئه
راحت شدی عشق من دیوونه
مغز من تو فکر تو وله
فکر من تو فکر تو وله
مغز من تو فکر تو وله
فکر من تو فکر تو وله
بام بام

بام بام مجید اصلاحی

  • ۹۶/۰۱/۰۳
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی