ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ بی استرس محمد الن با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک محمد الن بنام بی استرس ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ بی استرس محمد الن و پخش آنلاین

Download New Music Mohammad Alen – Bi Esteres

دانلود آهنگ جدید بی استرس از محمد الن

دانلود آهنگ بی استرس محمد الن

تنظیم : منصور پیرهادی / میکس و مسترینگ : محمد الن

دانلود در ادامه مطلب

نه دیگه نگو شروع کنیم از اول نه دیگه ماه شبت نمیشم
دیگه شب ها بی استرس میخوابی حتی مزاحم خوابت نمیشم
یکی بود و یکی نبود زیر گنبد کبود من بودم و مغز رد عشقمم که گذاشت رفت
من موندمو مرفین و بنگ قانون مرفی و راستی جای گازت هنوز روی بازوم هست
یادت رفت خاطرات و سیگار توی تخت و خواب نیستی میرم سه کام بد
زندگی شیرینه اما سکانس تهش تنگه دلم برا اون خل و چل بازی هات
داغونم مثل قیافت اما نه باز زیاد

متن آهنگ بی استرس محمد الن

نه دیگه نگو شروع کنیم از اول نه دیگه ماه شبت نمیشم
دیگه شب ها بی استرس میخوابی حتی مزاحم خوابت نمیشم
سفته دلم سنگه نه چفته قفل هنگه نه جریان دلم روی نوسان تردید دارم اره یا نه
تو جیکو خودتو برو به همه بگو اون پسر بدیه نترس من نمیگم کارتو به بقیه
هی نکن منو بیبی چک واسش بخر چک هی بزنگ من ریجکت دیگه نمیمونم پیشت
ساعت و دوست دارم چون معلوم میکنه عشقمو توی بدترین شرایط خالی کردی پشتمو
نه دیگه نگو شروع کنیم از اول نه دیگه ماه شبت نمیشم
دیگه شب ها بی استرس میخوابی حتی مزاحم خوابت نمیشم

بی استرس محمد الن

  • ۹۶/۰۱/۰۲
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی