ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ سال نو محسن ابراهیم زاده با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک محسن ابراهیم زاده بنام سال نو ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ سال نو محسن ابراهیم زاده و پخش آنلاین

Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh – Sale No

دانلود آهنگ جدید سال نو از محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ سال نو محسن ابراهیم زاده

ترانه و آهنگ : محسن ابراهیم زاده / تنظیم : مصطفی مومنی

دانلود در ادامه مطلب

چه شور و حالی بازم یه سال دیگه
یکی به یکی دیگه از عشق میگه
همه پیش همدیگه یه حالی داریم
تو که پیش من باشی برقراریم
بهار سر سبز و دلم یه سال تازه
به عشق تو امسالم یه دنیا رازه
چه حال خوبی با تو یکیه دلامون

متن آهنگ سال نو محسن ابراهیم زاده

من و تو و یه سفر تو هوای بارون
باز دل دیوونه تو دل این خونه
از عطر تو مست و این روزا مهمونه
عشق سر هر کوچه شهر خوش و آرومه
خنده ی تو عشق ودیگه یه درمونه
بهار سر سبز و دلم یه سال تازه
به عشق تو امسالم یه دنیا رازه
چه حال خوبی با تو یکیه دلامون
من و تو و یه سفر تو هوای بارون

سال نو محسن ابراهیم زاده

  • ۹۶/۰۱/۰۱
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی