ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ رفتی و عشق من ازدواج کرد امیر عباس گلاب با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک امیر عباس گلاب بنام رفتی و عشق من ازدواج کرد ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ رفتی و عشق من ازدواج کرد امیر عباس گلاب و پخش آنلاین

Download New Music Amir Abbas Golab – Rafti o Eshghe Man Ezdevaj Kard

دانلود آهنگ جدید رفتی و عشق من ازدواج کرد از امیر عباس گلاب

دانلود آهنگ رفتی و عشق من ازدواج کرد امیر عباس گلاب

ترانه و آهنگ از : امیر عباس گلاب / تنظیم شده توسط : معین راهبر / میکس و مسترینگ این کار زیبا را نیز آرش پاکزاد عزیز انجام داده است

دانلود در ادامه مطلب

عشق تو عشق بچگی هام بود
شونه هات پاتوق خستگی هام بود
حرف آخرت زندگیمو حراج کرد
رفتی و عشق من ازدواج کرد
حسمو ترانه کردمو خوندم
احساسمو به گوش همه من رسوندم
اومدی تو چشام میگی فراموش کن
عشق من نه حالا بشین و تو گوش کن
گوش کن
وقتی حال خوبی داری باید بفهمی باید درکش کنی

متن آهنگ رفتی و عشق من ازدواج کرد امیر عباس گلاب

میرم تا آسمونا دیگه نمیتونی حتی لمسم کنی
میرم مال تو نباشه قلبم مال تو نباشه روحم
مال تو نباشه جشمم
میرم به همه بگی مال من بود این آهنگش برا من بود
بگی عشق خودم بود
میرم
حیف از اون لحظه هایی که طلف شد
کاش میشد بازم مثل سابق شد
رفتنت جوری دلمو شکست که کل شهر با صدام عاشق شد
اومدی تو چشام میگی فراموش کن
عشق من نه حالا بشین و تو گوش کن
گوش کن
وقتی حال خوبی داری باید بفهمی باید درکش کنی
میرم تا آسمونا دیگه نمیتونی حتی لمسم کنی
میرم مال تو نباشه قلبم مال تو نباشه روحم
مال تو نباشه جشمم
میرم به همه بگی مال من بود این آهنگش برا من بود
بگی عشق خودم بود
میرم

رفتی و عشق من ازدواج کرد امیر عباس گلاب

  • ۹۵/۱۲/۲۷
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی