ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید میلاد باران به نام ابراز علاقه با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک میلاد باران بنام ابراز علاقه ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ ابراز علاقه و پخش آنلاین

Download New Music Milad Baran – Ebraze Alaghe

دانلود آهنگ جدید ابراز علاقه از میلاد باران

میلاد باران ابراز علاقه

تنظیم : محسن نامدار

دانلود در ادامه مطلب

تو عزیزی مهربونی ساده ای
با همه فرق داری فوق العاده ای
هست و نیستم فدای یه تار موت
قربون اون شکل ماه خنده روت
واسه ابراز علاقه اومدم
واسه تو قید یه دنیا رو زدم
تو همه چیزمی قربونت برم
بگو با من میمونی منطزرم

مرتضی اشرفی عزیزم
قربون خنده از ته دلت
قربون چشمای ناز خوشگلت
قربون اون چهره با نمکت
دل من مال تو شد مبارکت
قربون خنده از ته دلت
قربون چشمای ناز خوشگلت
قربون اون چهره با نمکت
دل من مال تو شد مبارکت

متن آهنگ میلاد باران به نام ابراز علاقه

تو همونی که دلم خیلی میخواست
با تو رفته دل و دین هوش و حواس
با تو روزای قشنگ شروع میشن
همه آدما خنده رو میشن
حال و روزم با تو خیلی بهتره
توی فکر خنده هاتم یه سره
با تو خوشبختی میاد سراغ من
مال تو تموم اشتیاق من
قربون خنده از ته دلت
قربون چشمای ناز خوشگلت
قربون اون چهره با نمکت
دل من مال تو شد مبارکت
قربون خنده از ته دلت
قربون چشمای ناز خوشگلت
قربون اون چهره با نمکت
دل من مال تو شد مبارکت
قربون خنده از ته دلت
قربون چشمای ناز خوشگلت
قربون اون چهره با نمکت
دل من مال تو شد مبارکت

میلاد باران ابراز علاقه

  • ۹۵/۱۲/۲۷
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی