ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ تو که عید منی عیدت مبارک بنیامین بهادری با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک بنیامین بهادری بنام تو که عید منی عیدت مبارک ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ تو که عید منی عیدت مبارک بنیامین بهادری و پخش آنلاین

Download New Music Benyamin Bahadori – To Ke Eide Mani Eydet Mobarak

دانلود آهنگ جدید تو که عید منی عیدت مبارک از بنیامین بهادری

دانلود آهنگ تو که عید منی عیدت مبارک بنیامین بهادری

ترانه ای این کار زیبا را فرید احمدی سروده است / آهنگسازی این کار را خوده بنیامین انجام داده است / تنظیم ، میکس و مسترینگ نیز توسط : پویان اعتصامی

دانلود در ادامه مطلب

بیا باش با خودم
بیا باش تا خودم
اطراف تو باشم
اطراف تو هی عطر بپاشم
من حال خوشی دارم
تو فکر همین کارم
گیتارمو بردارمو اطراف همین شهر بچرخم
اسپندو کنم دود هی فال بگیرم
گل در برو می در کفو
معشوق به کام است بخونم
این شاخه گلِ سرخو به دستت برسونم
این سالو من از دست تو
تحویل بگیرم
در واکن و آغوشتو دریا کنو
تحویل بگیرم

متن آهنگ تو که عید منی عیدت مبارک بنیامین بهادری

تو که عین منی عید منی
عیدت مبارک
تو که شکل منی هم وطنی
عیدت مبارک
تو که این همه هم حسِ منی
عیدت مبارک عیدت مبارک عیدت مبارک

تو که عید منی عیدت مبارک
حرکات تو هر کار تو
هر حرفی که درباره تو باشه
عزیزه عزیزم
من با تو خوشِ حالمو
من با تو چه خوشحالمو
صد سال به این سالمو این حال
عزیزه عزیزم
گل در برو می در کفو
معشوق به کام است بخونم
این شاخه گلِ سرخو به دستت برسونم
این سالو من از دست تو
تحویل بگیرم
در واکن و آغوشتو دریا کنو
تحویل بگیرم
تو که عین منی عید منی
عیدت مبارک
تو که شکل منی هم وطنی
عیدت مبارک
تو که این همه هم حسِ منی

تو که عید منی عیدت مبارک بنیامین بهادری

  • ۹۵/۱۲/۲۷
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی