ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ حرف آخر 95 رضا صادقی با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک رضا صادقی بنام حرف آخر 95 ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ حرف آخر 95 رضا صادقی و پخش آنلاین

Download New Music Reza Sadeghi – Harf Akhar 95

دانلود آهنگ جدید حرف آخر 95 از رضا صادقی

دانلود آهنگ حرف آخر 95 رضا صادقی

دانلود در ادامه مطلب

امسالم گذشت با همه خوبی ها و بدی هاش به همه لبخند ها و گریه هاش
با همه روز های سخت و اسونش با همه بودن ها نبودن هاش
چند چندی بیشتر باختیم یا بردیم
اخرین باری که لج کردیم به نفع کی بود
اخرین باری که نبخشیدیم چند روز حالمون خوب موند
اخرین باری که اصلا اخرین بار یادمون هست
تلخش نکنم یه سالی گذشت که کام تلخ توش خیلی زیاد بود
خیلی از خوبا رفتند خیلی از نابا رفتند

متن آهنگ حرف آخر 95 رضا صادقی

خیلی از خوبا هستند خیلی از نابا هنوز هستند
خیلی از رفاقت ها هنوزم که هنوزه بوی معرفت میده بوی قدمت میده
خیلی از ادم ها هستند که هنوزم که هنوزه نگات که میکنند
احساس نمیکنی تو رو به عنوان سکه نگاه میکنند
فقط واسه یه لبخندت حاظرند هر کاری بکنند
پس هنوزم عشق هست فارغ از شعار به شعورش نگا مکنی
میدونم میدونی گاهی وقت ها خیلی هامون میگیم
اونی که دستش تو اتیشه مثل اونی که دستش تو ابه نیست
میدونم گاهی وقت ها فکر میکنیم هر درد و بلایی که سرمون میاد مقصرش کنار دستیمونه
ولی باور کنید این نیست یکیش خودم الان که فکر میکنم
میبینم تو سال گذشته خیلی ها به من عشق دادند و من فکر کردم به من نیاز دارند و نداشتند
الان که فکر میکنم میبینم سال گذشته خیلی ها تو حال بد من بودند ولی من تو حال بدشون نبودم

حرف آخر 95 رضا صادقی

  • ۹۵/۱۲/۲۷
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی