ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید قیصر به نام همیشه عاشقتم با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک قیصر بنام همیشه عاشقتم ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ همیشه عاشقتم و پخش آنلاین

Download New Music Gheysar – Hamishe Asheghetam

دانلود آهنگ همیشه عاشقتم از قیصر

قیصر همیشه عاشقتم

دانلود در ادامه مطلب

 وقتی خوشحالم و شاد وقتی میگیره دلم
وقتی که کنارمی یا که تو دوری ازم همیشه عاشقتم
توی روز توی شب توی ارامش و تب مثل اشک تو چشام
مثل لبخند رو لب همیشه عاشقتم

ساسی نوش
همیشه عاشقتم تو ازم نپرس چرا
تو رو خیلی دوست دارم اینو میدونه خدا
که برام نفس تویی عشق بی حوس تویی

متن آهنگ قیصر به نام همیشه عاشقتم

اونی که به چشم من بهتر از همه است تویی
همیشه عاشقتم همیشه عاشقتم
آرزومه تو بگی که منم تو دلتم
توی برد و تو شکست تو دلم عشق تو هست
توی دنیام عشق تو مثل دنیای دیگست
تو تمام لحظه هام حتی وقتی که شبام از ستاره خالیه
تو رو میبینه چشام
چون برام نفس تویی عشق بی حوس تویی
اونی که به چشم من بهتر از همه است تویی
همیشه عاشقتم همیشه عاشقتم
آرزومه تو بگی که منم تو دلتم

قیصر من دیوانه

  • ۹۵/۱۲/۲۵
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی