ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محمدرضا مقدم به نام خیلی میخوامت با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک محمدرضا مقدم بنام خیلی میخوامت ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ خیلی میخوامت و پخش آنلاین

Download New Music Mohammadreza Moghaddam – Kheili Mikhamet

دانلود آهنگ خیلی میخوامت از محمدرضا مقدم

محمدرضا مقدم خیلی میخوامت

دانلود در ادامه مطلب

خیلی میخوامت بیشتر از جونم
حتی یه لحظه بی تو نمیتونم
عشق و رویامی اون که میخوامی
تو دلیل تموم آرزوهامی

علی عبدالمالکی مرسی که هستی
گرمیه دستات عطر نفس هات
آرومم میکنی با یه نگاهت
اینقده خوبم کنارت عشقم
چی داری توی اون چشمای نازت
آروم آروم من شدم دیوونت
تو خودت میدونی مثل تو دیوونم
باور کن عشق من پای تو میمونم
آروم آروم من شدم دیوونت

متن آهنگ محمدرضا مقدم به نام خیلی میخوامت

تو خودت میدونی مثل تو دیوونم
باور کن عشق من پای تو میمونم
کنارت اینقد آرومم که خوشبختم همیشه
تو وقتی با منی دنیام یه جور دیگه میشه
دارم حس میکنم دیوونگی با تو چه خوبه
بذار قلبم فقط به عشق حس تو بکوبه
آروم آروم من شدم دیوونت
تو خودت میدونی مثل تو دیوونم
باور کن عشق من پای تو میمونم
آروم آروم من شدم دیوونت
تو خودت میدونی مثل تو دیوونم
باور کن عشق من پای تو میمونم

حامد همایون حاکم احساس
آروم آروم من شدم دیوونت
تو خودت میدونی مثل تو دیوونم
باور کن عشق من پای تو میمونم
آروم آروم من شدم دیوونت
تو خودت میدونی مثل تو دیوونم

محمدرضا مقدم خیلی میخوامت

  • ۹۵/۱۲/۲۴
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی