ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام آهنگ غمگین با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک علیرضا طلیسچی بنام آهنگ غمگین ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ آهنگ غمگین و پخش آنلاین

Download New Music Alireza Talischi – Rad Dadi

دانلود آهنگ آهنگ غمگین از علیرضا طلیسچی

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام آهنگ غمگین

دانلود در ادامه مطلب

 


انقد راحت نگو دلم لرزید
برو نذار بذاره روت تاثیر
وانمود میکنه صداتو نشنید
دلِ من دلِ من
گوش میکنی چند تا آهنگ غمگین
بعدش دیگه میشه زندگی تعطیل

بنیامین بهادری پریزدا

چند سال دیگه میفهمی بد نی
دلِ من دلِ من
منم عاشق میشم ولی دیوونه نه
تو میگی من بدم خدا میدونه نه

متن آهنگ علیرضا طلیسچی به نام آهنگ غمگین

تویی دیوونه ای یهو میری تا تهش
دیگه باید باشی باشی پیش چشمم همش
پیش چشمم همش
از من اگه داره میرسه کم بهت
من یه چیزی رو میدونم که میگم بهت
این دفعه گوش نکن به قلبت
من خوبیتو میخوام نمیام اگه سمتت

آرش AP آخر شب

انقد نگو دوست داشتن تو کارم نیست
من به موقعش هیشکی دیگه جلودارم نیست
شاید اشکایی که امروز بریزم
مثل اونی که میخوام فردا ببارم نیست
منم عاشق میشم ولی دیوونه نه
تو میگی من بدم خدا میدونه نه
تویی دیوونه ای یهو میری تا تهش
دیگه باید باشی باشی پیش چشمم همش
پیش چشمم همش

علیرضا طلیسچی آهنگ غمگین

  • ۹۵/۱۲/۲۱
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی