ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید شروین به نام شام آخر با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک شروین بنام شام آخر ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ شام آخر و پخش آنلاین

Download New Music Shervin – Shame Akhar

دانلود آهنگ جدید شام آخر از شروین

دانلود آهنگ جدید شروین به نام شام آخر

ترانه : حمید فریزند / تنظیم : آرش عابدی / گیتار : بهزاد شعبانی

دانلود در ادامه مطلب

دستامو که ول کرد دنیا رو ول کردم
انگار هزار ساله توی شب سردم
چشماشو که میبست امید من میمرد
بی اون از این دنیا حالم بهم میخورد
هوش از سرم میرفت وقتی کنارم بود
اصلا نمیفهمید دارو ندارم بود
تا چشمشو دیدم عشق از دلم سر رفت
دنیال سایش دل تا شام آخر رفت
هر روز عوض میشد هر روز یه رنگی داشت
یه گل که توو سینش یه قلب سنگی داشت

متن آهنگ شروین به نام شام آخر

میگفت دوست دارم گفتم چه عالی شد
عاشق شدم فهمید حالی به حالی شد
این زندگی بی اون عجب غمی داره
دیوونگی واسش چه عالمی داره
چه عالمی داره عشقو پرستیدن
دنیا منو بی اون توی قفس دیدن
هر روز عوض میشد هر روز یه رنگی داشت
یه گل که توو سینش یه قلب سنگی داشت
میگفت دوست دارم گفتم چه عالی شد
عاشق شدم فهمید حالی به حالی شد


  • ۹۵/۱۱/۲۷
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی