ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید نیما علامه به نام ببین کی گفتم با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک نیما علامه بنام ببین کی گفتم ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ ببین کی گفتم و پخش آنلاین

Download New Music Nima Allameh – Bebin Key Goftam

دانلود آهنگ جدید ببین کی گفتم از نیما علامه

دانلود آهنگ جدید نیما علامه به نام ببین کی گفتم

دانلود در ادامه مطلب

آرومم اما این روزا برام دلگیره
میدونم توهم دلت میگیره
همیشه سخته جدایی
من واسه موندن تو هرکاری کردم
نمیخوام بازم به اون روزا برگردم
بعد تو سخت بود ولی به دوریت عادت کردم
همیشه سخت جدایی
ببین کی گفتم تویی که خیلی با من بد کردی
میدونم یه روزی برمیگردی
من نمیخوام تو کنارم باشی
تنهام اما ببین کی گفتم
تو بدون من نمیتونی
میاد یه روز که پشیمونی
میبینم توهم یه روز تنهاشی
تنها تنها
با خودت فکر کن ببین کی اشتباه کرده
اونی که تنهات گذاشت یه روزی برمیگرده
اشتباه آخرم تو رو از یاد میبرم

متن آهنگ نیما علامه به نام ببین کی گفتم

دلم تنهایشو باور کرده
با خودت فکر کن ببین کی اشتباه کرده
اونی که تنهات گذاشت یه روزی برمیگرده
اشتباه آخرم تو رو از یاد میبرم
دلم تنهایشو باور کرده
ببین کی گفتم تویی که خیلی با من بد کردی
میدونم یه روزی برمیگردی
من نمیخوام تو کنارم باشی
تنهام اما ببین کی گفتم
تو بدون من نمیتونی
میاد یه روز که پشیمونی
میبینم توهم یه روز تنهاشی
تنها تنها
ببین کی گفتم تویی که خیلی با من بد کردی
میدونم یه روزی برمیگردی
من نمیخوام تو کنارم باشی
تنهام اما ببین کی گفتم
تو بدون من نمیتونی
میاد یه روز که پشیمونی
میبینم توهم یه روز تنهاشی
تنها تنها


  • ۹۵/۱۱/۲۵
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی