ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید صالح رضایی به نام جاذبه با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک صالح رضایی بنام جاذبه ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ جاذبه و پخش آنلاین

Download New Music Saleh Rezaei – Jazebe

دانلود آهنگ جدید جاذبه از صالح رضایی

دانلود آهنگ جدید صالح رضایی به نام جاذبه

دانلود در ادامه مطلب

گوشه ی دنج دلم مال تو
دوس دارم چشمای معرکتو
قد یه دنیا من عشقو به پات میریزم
درصد عشق منو میدونی
صد میشه وقتی که مهربونی
وای که دلم داره میره برات عزیزم
پرچم عشقم بالای بالا
رو دور عشقیم از همین حالا
ما خاصیمو دل نمیدیم به هیچ کسی
رو دست عشقم هیچکی نمیاد
رو فاز عشقم تا دلت بخواد

متن آهنگ صالح رضایی به نام جاذبه

میخوام تورو بدون هیچ استرسی
پرچم عشقم
جاذبه داری عجیبه برام
وقتی که زل میزنی تو چشام
زندگی رو بدون تو دیگه نمیخوام
گاهی یهو به سرم میزنه
داد میزنم بگم این عشق منه
من دیگه با کسی جز تو رانمیام
پرچم عشقم بالای بالا
رو دور عشقیم از همین حالا
ما خاصیمو دل نمیدیم به هیچ کسی
رو دست عشقم هیچکی نمیاد
رو فاز عشقم تا دلت بخواد
میخوام تورو بدون هیچ استرسی
پرچم عشقم


  • ۹۵/۱۱/۲۵
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی