ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

 دانلود آهنگ جدید امین به نام مگه میشه با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک امین بنام مگه میشه ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ مگه میشه و پخش آنلاین

Download New Music Amin – Mage Mishe

دانلود آهنگ شاد شنیدنی مگه میشه با صدای امین از شتاب موزیک

ترانه : توسط امین “تی ام بکس” آهنگ ، تنظیم ، میکس و مسترینگ از : شهاب مقدم

دانلود آهنگ جدید امین به نام مگه میشه

دانلود در ادامه مطلب

 

دانلود آهنگ جدید امین به نام مگه میشه

مگه میشه بی تو باشم وقتی دل برات میمیره
مثله تو و مهربونی کیه دستاتو بگیره
مگه میشه بی تو باشم عشقه تو نمیره از یاد
گل من آخه چجوری میشه یاد تو نیفتاد
دستمو بگیر عزیزم بی تو نفسم میگیره
زندگیم فقط تو هستی عاشقت بی تو میمیره
دستمو بگیر عزیزم
تو که باشی مهربونم
هیچی دیگه کم ندارم
لحظه هام چقدر قشنگه وقتی که تویی کنارم
هیچی دیگه کم ندارم

متن آهنگ امین به نام مگه میشه

من فدای مهربونیت واسه صبوریت میخوام بمیرم
نیاد اون روزی که پیشم جاتو عزیزم خالی ببینم
دوست دارم تا آخر عمر لحظه به لحظه باهات بمونم
از تو ممنونم عزیزم که خوبیهاتو دادی نشونم
اینقده خوبی که جز تو دل به هیچ کسی نبستم
تو به رومم نیاردی هر چی قلبتو شکستم
تو یه عشقه مهربونی چیزی جز خوبی نداری
هر چی من بد میشم اما تو به رومم نمیاری
دستمو بگیر عزیزم بی تو نفسم میگیره
زندگیم فقط تو هستی عاشقت بی تو میمیره
دستمو بگیر عزیزم
تو که باشی مهربونم هیچی دیگه کم ندارم
لحظه هام چقدر قشنگه وقتی که تویی کنارم
هیچی دیگه کم ندارم
من فدای مهربونیت واسه صبوریت میخوام بمیرم
نیاد اون روزی که پیشم جاتو عزیزم خالی ببینم
دوست دارم تا آخر عمر لحظه به لحظه باهات بمونم
از تو ممنونم عزیزم که خوبیهاتو دادی نشونم

  • ۹۵/۱۰/۲۶
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی