ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی به نام تصمیم

دانلود آهنگ احسان تهرانچی ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای تصمیم با صدای احسان تهرانچی از شب صدا

Download New Music Ehsan TehranchiTasmim

ترانه ، آهنگسازی ، تنظیم و میکس و مسترینگ توسط : احسان تهراچی

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی به نام تصمیم

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی به نام تصمیم

به جای من تصمیم گرفتی بگو از کی تاثیر گرفتی
رفتنت منطقی نبود از دلم اثری نموند
کاش میفهمیدی حالمو میدیدی علاقمو
صبر میکردی یکم تا من حرفامو بگم
سخته برام تورو از دست بدم
قصه منو تو از آخر شروع شد
روزی که دلامون با هم روبرو شد
انگار از آینده من اومدی تو
که دلم دیگه به کسی وابسته نمیشد
تو گذشته منو مرور کردی
از همه خاطره هام عبور کردی
تو شبیه یه تصویری که از قبل
تو اعماق دل من ظهور کردی

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی به نام تصمیم

♫♫♫
زود سقوط کردی
نمیدونی دل که میشکنه غمگینی یه عالمه
دنیا سرد و مبهمه تنها میشی با همه
دل که میشکنه لحظه هات نمیگذره
خاموش میشی تو خودت هیشکی در نمیزنه
در نمیزنه
انتخاب شد اونی که خواستنش یه امتحان بود
تو بروتم نیار یه روز چیزی بین ما بود
اشتباه بود تصورم از تو اشتباه بود
وقتی دستاتو عقب کشیدی رویاهام سوخت
تو گذشته منو مرور کردی
از همه خاطره هام عبور کردی
تو شبیه یه تصویری که از قبل
تو اعماق دل من ظهور کردی
زود سقوط کردی
نمیدونی دل که میشکنه غمگینی یه عالمه
دنیا سرد و مبهمه تنها میشی با همه
دل که میشکنه لحظه هات نمیگذره
خاموش میشی تو خودت هیشکی در نمیزنه
در نمیزنه

بررسی آهنگ احسان تهرانچی به نام تصمیم

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

  • ۹۵/۱۰/۲۵
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی