ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مجید ملوندی به نام وحشی ترین آرامش با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک مجید ملوندی به نام وحشی ترین آرامش ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ وحشی ترین آرامش و پخش آنلاین

Download New Music Majid Malvandi – Vahshitarin Aramesh

دانلود آهنگ غمگین شنیدنی وحشی ترین آرامش با صدای مجید ملوندی از شتاب موزیک

ترانه : مصطفی اعلایی

دانلود آهنگ جدید مجید ملوندی به نام وحشی ترین آرامش

دانلود در ادامه مطلب

تو چشام حال و هوای بارش
تو دستام گرمی نوازشو
چشم تو وحشی ترین ارامشو
عشق یعنی لحظه های انتظار
چشم های بیقرار حال من خوبه منو تنها نذار
باور کن که شدی همه کسم
میدونم دارم به قلبت میرسم داره
دستای تو میلرزه چشم من تو چشم تو میلغزه
تو چشام حال و هوای بارش و تو دستام گرمی
نوازشو چشم تو وحشی ترین ارامشو
عشق یعنی لحظه های انتظار

متن آهنگ مجید ملوندی به نام وحشی ترین آرامش

چشم های بیقرار حال من خوبه منو تنها نذار
وحشی چشمات چقدر رویایه
اگه نباشی قسمتم تنهایی
عشقتو توی رگام تزریق کن واسه عاشقی منو تشویق کن
باور کن که شدی همه کسم میدونم
دارم به قلبت میرسم
داره دستای تو میلرزه چشم من تو چشم تو میلغزه
تو چشام حال و هوای بارش و تو دستام
گرمی نوازشو چشم تو وحشی ترین ارامشو
عشق یعنی لحظه های انتظار
چشم های بیقرار حال من خوبه منو تنها نذار

  • ۹۵/۱۰/۲۱
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی