ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام پیر شدم با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک میلاد بابایی به نام پیر شدم ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ پیر شدم و پخش آنلاین

Download New Music Milad Babaei – Pir Shodam

دانلود آهنگ غمگین شنیدنی پیر شدم با صدای میلاد بابایی از شتاب موزیک

ترانه : نیما جعفری / آهنگسازی : میلاد بابایی / تنظیم : امیر ارشیا / میکس و مسترینگ : علی تیرداد

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام پیر شدم

دانلود در ادامه مطلب

خیلی سعی کردم تو دل تو جا شم
همیشه سعی کردم که بد نباشم
بعضی وقتا…
یه حرفایی شنیدم اما چیزی نگفتم
با اینکه باعث شد که از چشت بیفتم
اگه نباشی تو تاریکِ آسمون
یه ستاره‌ام ولی غریب و بی نشون
اگه نباشی تو از همه سیر میشم
بهم میریزمو تلخ و دلگیر میشم

متن آهنگ میلاد بابایی به نام پیر شدم

یه مشت یادگاری عکسای دیواری
هنوز نگاه تو تو یاد من هست
صدای تو…
خاطراتی که از تو و من میگه
از یادم نمیره تو ذهنم میمونه
حسم به تو…
با اینکه پیر شدم ولی یادت باهامه
تصویر تو توی ذهنم همون که میخوامه
اگه نباشی تو تاریکِ آسمون
یه ستاره‌ام ولی غریب و بی نشون
اگه نباشی تو از همه سیر میشم
بهم میریزمو تلخ و دلگیر میشم

  • ۹۵/۱۰/۲۱
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی