ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ محمدرضا گلزار به نام چی شد با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک محمدرضا گلزار به نام چی شد ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ چی شد و پخش آنلاین

Download New Music Mohammadreza Golzar – Chi Shod

دانلود آهنگ شنیدنی چی شد با صدای محمدرضا گلزار از شتاب موزیک

ترانه : حمیدرضا یوسفی / آهنگ و تنظیم : حامد برادران

دانلود آهنگ محمدرضا گلزار به نام چی شد

دانلود در ادامه مطلب

چی شد چرا حست عوض شد یهو تنهام گذاشتی سر چیزای بیخود
تو هیچ وقت مثل حرفات نبودی باشه من بد تو خوبی
ولی حقم نبود که منو اینجور بکوبی
چی شد به من احساست عادی شد همه حرفام تکراری شد
بگو عشقم آخه چی شد
هرکی جای من بود یه روز میرفت تنهات میذاشت
ولی من پای تو موندم بگو عشقم آخه چی شد
چی شد به من احساست عادی شد همه حرفام تکراری شد
بگو عشقم آخه چی شد
هرکی جای من بود یه روز میرفت تنهات میذاشت
ولی من پای تو موندم بگو عشقم آخه چی شد
یه دفعه بشین فکر کن به کارات

متن آهنگ محمدرضا گلزار به نام چی شد

تهش منم برم کی میمونه باهات حیف من و تو و اون خاطرات
آخه مگه دلم بعد تو دل میشه آخه مگه رفتنت عادی میشه
من عاشق تو ، تو عاشق یکی دیگه
من واسه تو میمیرم توام واسه یکی دیگه
چی شد به من احساست عادی شد همه حرفام تکراری شد
بگو عشقم آخه چی شد
هرکی جای من بود یه روز میرفت تنهات میذاشت
ولی من پای تو موندم بگو عشقم آخه چی شد
چی شد به من احساست عادی شد همه حرفام تکراری شد
بگو عشقم آخه چی شد
هرکی جای من بود یه روز میرفت تنهات میذاشت
ولی من پای تو موندم بگو عشقم آخه چی شد

بررسی آهنگ محمدرضا گلزار به نام چی شد

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

  • ۹۵/۱۰/۲۰
  • reza jahan

محمدرضا گلزار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی