ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود موزیک ویدئو جدید بابک جهانبخش به نام یه ساعت فکر راحت با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود ویدئو بابک جهانبخش به نام یه ساعت فکر راحت ، با دو کیفیت متفاوت ۷۲۰ و ۴۸۰ همراه با متن آهنگ یه ساعت فکر راحت و پخش آنلاین

Download New Music Video Babak JahanbakhshYek Saat Fekre Rahat

دانلود موزیک ویدئو زیبای یه ساعت فکر راحت با صدای امیر عظیمی از شتاب موزیک

دانلود موزیک ویدئو جدید بابک جهانبخش به نام یه ساعت فکر راحت

دانلود در ادامه مطلب

خستم از این حال خرابم
مثل همیشه بی قرارم
بجز یه ساعت فکر راحت
حسرت هیچی رو ندارم
خم میشه هر کوهی که یک آن
خودشو جای من بزاره
سخته یه روز کسی بفهمه
هیچکی رو جز خودش نداره
من چه بجنگم چه نجنگم
کل این بازی رو باختم
چه بمونم چه نمونم
از خودم خاطره ساختم
از خودم خاطره ساختم
من چه نگفته هامو گفتم
تو ترانه های سادم
چه بخونم چه نخونم
خودمو یاد تو دادم
خودمو یاد تو دادم

متن آهنگ بابک جهانبخش به نام یه ساعت فکر راحت

یه شهره متروکه شدم
باقی عمرو با خودم
کنار میام تا تموم شه
چروک رو قلبم میگه
جوونیمم گذشت دیگه
چیزی نمونده که حروم شه
شبیه شمعی نیمه جون
سوختنمو کسی ندید
فقط میخواستن که بتابم
یه عمر حواسم به همه
بودو ولی بی دقدقه
گذشتن از حال خرابم
من چه بجنگم چه نجنگم
کل این بازی رو باختم
چه بمونم چه نمونم
از خودم خاطره ساختم
از خودم خاطره ساختم
من چه نگفته هامو گفتم
تو ترانه های سادم
چه بخونم چه نخونم
خودمو یاد تو دادم
خودمو یاد تو دادم

بررسی ویدئو بابک جهانبخش به نام یه ساعت فکر راحت

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

  • ۹۵/۱۰/۱۶
  • reza jahan

بابک جهانبخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی