ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ حامد همایون به نام چنین کنم چنان کنم

دانلود آهنگ حامد همایون به نام چنین کنم چنان کنم ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای چنین کنم چنان کنم با صدای حامد همایون از شب صدا

Download Ahang Jadid Hamed Homayoun – Chenin Konam Chenan Konam

ترانه : سهیل حسینی / آهنگ : حامد همایون / تنظیم : مسعود جهانی

دانلود آهنگ حامد همایون چنین کنم چنان کنم

متن آهنگ جدید حامد همایون به نام چنین کنم چنان کنم

دست به دست من بده قول بده که با منی
اگر تو یار من شوی چنین کنم چنان کنم
پشت به پشت صف به صف سینه به سینه موج به موج
دل بدهی به قلب من هم این کنم هم آن کنم
درد حریف ما نشد غصه به کار ما نبود
پیک امید به سمت تو روان کنم روان کنم
می طلبم حریف و می کشنم به دست خود
بغض هزار ساله را نهان کنم نهان کنم
جانا تو ماه روشنی زیبای بطم شبنمی
حالم دگرگون می کنی تو ماه رویای منی
جانا تو ماه روشنی زیبای بطم شبنمی
حالم دگرگون می کنی تو ماه رویای منی
دست به دست من بده قول بده که با منی
اگر تو یار من شوی چنین کنم چنان کنم

♫♫♫

دانلود آهنگ حامد همایون به نام چنین کنم چنان کنم

♫♫♫
پشت به پشت صف به صف سینه به سینه موج به موج
دل بدهی به قلب من هم این کنم هم آن کنم
درد حریف ما نشد غصه به کار ما نبود
پیک امید به سمت تو روان کنم روان کنم
می طلبم حریف و می کشنم به دست خود
بغض هزار ساله را نهان کنم نهان کنم
جانا تو ماه روشنی زیبای بطم شبنمی
حالم دگرگون می کنی تو ماه رویای منی
جانا تو ماه روشنی زیبای بطم شبنمی
حالم دگرگون می کنی تو ماه رویای منی

بررسی آهنگ حامد همایون به نام چنین کنم چنان کنم

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۰۹/۳۰
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی