ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید گروه زرد یواش به نام هوای تو

دانلود آهنگ گروه زرد یواش به نام هوای تو ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای هوای تو با صدای گروه زرد یواش از شب صدا

Download Ahang Jadid Slow Yellow – Havaye To

ترانه : پدرام ملکوتی / تنظیم : پویان جوان

دانلود آهنگ جدید گروه زرد یواش به نام هوای تو

متن آهنگ جدید گروه زرد یواش به نام هوای تو

عشقو میشناسم لحظه ای که تو روبه رومی
اما از کتاب احساسم تو یک سطزم نمیخونی
حالم روبه راهه وقتی که همه ی رویام میای
تو از این رویای عشق من یک ذره ای هم نمیدونی
گفتی هستی آره جای خالیت هست
گفتم اما همه چی رفت از دست
وقتی تو بودیو بوی بارون هوای تو بودو بس

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید گروه زرد یواش به نام هوای تو

♫♫♫
صدا میکردیو فکر میکردم هرچی میخواستم هست
یاد حرفای قشنگ دیروز تو میگفتی هم صدای
وقتی دستمو گرفتی و باز حس کردی رهایی
اما تو امروز حالمو نمیفهمی برعکس دیروز با من چه بی رحمی
سرمای دستت روحمو منجمد کرده سرخی عشقت نگو برنمیگرده
گفتی هستی آره جای خالیت هست
گفتم اما همه چی رفت از دست
گفتی هستی آره جای خالیت هست
گفتم اما همه چی رفت از دست

بررسی آهنگ گروه زرد یواش به نام هوای تو

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۰۹/۳۰
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی