ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید قیامت بند به نام عاشق بی غیرت

دانلود آهنگ قیامت بند به نام عاشق بی غیرت ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای عاشق بی غیرت با صدای قیامت بند از شب صدا

Download Ahang Jadid Ghiyamat Band – Asheghe Bigheyrat

دانلود آهنگ جدید قیامت بند به نام عاشق بی غیرت

متن آهنگ جدید قیامت بند به نام عاشق بی غیرت

بیا بشین اینجا یه کم میخوام باهات حرف بزنم
بیا بشین میخوام واست حرف دلمو بزنم
بیا سکوت کن و فقط گوش کن بدون یه قصه نیست
درد دل زندگیه این زندگی زندگی نیست
قد این حرفا نیستی
میدم خرابت کنن با یه پیک ویسکی
که داد بزنی بگی عاشقمی
ولی حیف قد این حرفا نیستی
گفتی تا ابد با منی منم خندیدم
هی ابدت عفو خورد یا که بخشیدمت
هرچقد بخوای بهت بها میدم
من بعد آزادی منم روانیتم

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید قیامت بند به نام عاشق بی غیرت

♫♫♫
آدمایی مث تو با عشق توی تبانی ان
منم ازون آدما میشم که دیگه هوایی ان
ازونایی که از تو بدترم نی توی افکارم
مث تو نشنیدن حتی توی اخبارم
هی دیگه فایده نداره
هرکی توو زندگیش یکی و داره که نداره
مث من مث تو
بیخیال حس تو
بچسبیم به کار
بریم ورس ۲
بند عاشق بی غیرت
باید میفهمیدم کجاش اشتباه کرده بودم
زیادی پیش تو بودم زیاد تورو دوست دارم
باید بهت بهاء بدم بفهمی آدما بَدَن
باید که آزادت کنم فکر نکنی زندون منم
باید میفهمیدم کجاش اشتباه کرده بودم
زیادی پیش تو بودم زیاد تورو دوست دارم
باید بهت بهاء بدم بفهمی آدما بَدَن
باید که آزادت کنم فکر نکنی زندون منم
جفت هم بودیم میگفتم ستِ می مثل لباسم
ولی الان بودنت ستمه مثل فازم
کاشکی مثل قبلیا منو نمیدیدی
فرق منو با بقیه چرا نمیبینی
هنوزم قفلم رو خاطراتت آخه
این آقای دیس لاو زمانی بود خاطر خواهت
وقتی میدیدمت حواسم نبودم حتی به خودم
دارم میخندم به تو نه به خود خُلم
سر درد حالت تهوع فکر میکنم داغدارم
از غصه هایی که هر شب باهام کار دارن
انگار بدون دادگاه بهم حکم دادن
دوتا قرص چشات عاشقم کرد
مافیا ژلوفونو زمین زد من که شاعرم نه ؟
از وقتی که واسه عشقمون گذاشتی قیمت
ببین منم شدم اون عاقش بی غیرت
بند عاشق بی غیرت
باید میفهمیدم کجاش اشتباه کرده بودم
زیادی پیش تو بودم زیاد تورو دوست دارم
باید بهت بهاء بدم بفهمی آدما بَدَن
باید که آزادت کنم فکر نکنی زندون منم
باید میفهمیدم کجاش اشتباه کرده بودم
زیادی پیش تو بودم زیاد تورو دوست دارم
باید بهت بهاء بدم بفهمی آدما بَدَن
باید که آزادت کنم فکر نکنی زندون منم

بررسی آهنگ قیامت بند به نام عاشق بی غیرت

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۰۹/۳۰
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی