ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی به نام توقع

دانلود آهنگ احسان تهرانچی به نام توقع ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای توقع با صدای احسان تهرانچی از شب صدا

Download Ahang Jadid Ehsan Tehranchi – Tavagho

ترانه ، آهنگ و تنظیم : احسان تهرانچی

متن آهنگ جدید احسان تهرانچی به نام توقع

واسه ی دیدنت خیالت بسه تو رو واقعی میخوام توو همین لحظه
توو همین حالت بشه حست کرد با یه بارونی زیر چترت رفت
کدوم حرفم تو رو پس زد کدوم رفتار بد ازم سر زد
که بی نامه رفتی بی نشونم کردی برام راهی نزاشتی بخوام برگردی
همه راهای قلبتو به روم بستی غرور باقی موندمو تو رو شکستی
تماشا میکنی حال مریضم رو تو با اشکای من هنوزم همدستی

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی به نام توقع

♫♫♫
از تو توقع نبود اینجوری بی رحم شی
از تو توقع نبود از زندگیم کم شی
از تو توقع نبود نشناسی حتی منو
بدجوری دلم گرفت از سردی حس تو
چطور سر میکنی با خاطراتم منو یادت نرفته من باهاتم
هنوز از نگاه آخرت معلومه که من جای خالی خنده هاتم
داره عطرت میره از یادم دیگه عکسات محو تو خوابم
دیگه نشونی از تو نمونده توو دنیایی که من از تو دارم
از تو توقع نبود اینجوری بی رحم شی
از تو توقع نبود از زندگیم کم شی
از تو توقع نبود نشناسی حتی منو
بدجوری دلم گرفت از سردی حس تو

بررسی آهنگ احسان تهرانچی به نام توقع

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۰۹/۳۰
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی