ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام جذابی

دانلود آهنگ ندیم به نام جذابی ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای جذابی با صدای ندیم از شب صدا

Download Ahang Jadid Nadim – Jazabi

ترانه : میصاق راد / گیتار : بهروز میرزایی / تنظیم ، میکس و مسترینگ : فربد فروغی

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام جذابی

متن آهنگ جدید ندیم به نام جذابی

جذابی جذابیتت ما را میکشد
خانومی که دلم خیلی شده دلخوشت
نگاه تو داره هوش از سر ما میبرد
میگردم روزی صد بار دور و برت
آرامش به دلم میدی با خنده هات
فدای چشمان قشنگت فدای نگات
میمیرم تو نباشی یه لحظه فقط
تا آخر عمر هستم دور و برت
وابستتم عزیزم خستتم
عاشق شدم خیلی دل بستتم
عاشق شدم شدم مدیون تو
شاید برم ولی قربون تو
وابستتم عزیزم خستتم

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام جذابی

♫♫♫
احساسیم خیلی دل بستتم
عاشق شدم شدم مجنون تو
شاید برم ولی قربون تو
جذابی… خانومی…
نگاه تو داره هوش از سر ما میبرد
میگردم روزی صد بار دور و برت
آرامش به دلم میدی با خنده هات
فدای چشمان قشنگت فدای نگات
میمیرم تو نباشی یه لحظه فقط
تا آخر عمر هستم دور و برت
وابستتم عزیزم خستتم
عاشق شدم خیلی دل بستتم
عاشق شدم شدم مدیون تو
شاید برم ولی قربون تو
وابستتم عزیزم خستتم
احساسیم خیلی دل بستتم
عاشق شدم شدم مجنون تو
شاید برم ولی قربون تو

بررسی آهنگ ندیم به نام جذابی

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۰۹/۲۹
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی