ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی به نام زیباتر از تو

دانلود آهنگ علیشمس و مهدی جهانی به نام زیباتر از تو ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای جذابی با صدای ندیم از شب صدا

Download Ahang Jadid Mehdi Jahani FT Alishmas – Zibatar Az To

ترانه ، آهنگ و تنظیم : مهدی جهانی

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام زیباتر از تو

متن آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی به نام زیباتر از تو

زیباتر از تو پیدا نمیشه
من بیقرارم بیقرارم تا همیشه
وقتی میخندی قلبم میلرزه
عشق تو بیشتر از کل دنیا برام می ارزه
موندن تو آرزومه وقتی چشمات روبرومه
زندگیمو دست تو میدم نری
ای دیوونه عشق من یه آسمونه
دستای تو مهربونِ از همه زیباتری
موندن تو آرزومه وقتی چشمات روبرومه
زندگیمو دست تو میدم نری
ای دیوونه عشق من یه آسمونه
دستای تو مهربونِ از همه زیباتری
وقتی هستی سختی نیست
مغزی ردی نیست
قلبی زخمی نیست
نیستی
خبری از موزیک دیس میس نی
شبو روز توی خونه نشستمو
کارمم دلِ اینو اونو شکستن
ولی اگه تو باشی من تا تهش هستم
خط میکشم دور همه آدما رسما
خط میکشم دور همه آدما رسما
از دستم هیچ وقت ناراحت نشو اصلا
من هیچ وقت تورو ناراحت از قصد نکردم
یه کاری خواستی دست دست نکردم
باهات سر چیزای الکی بحث نکردم
حتی وقتی نبودیم

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علیشمس

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی به نام زیباتر از تو

مهدی جهانی به نام زیباتر از تو

♫♫♫
جای خالیتو با هیشکی عوض نکردم
این عاشقی رو مدیونت هستم
با تو که باشم هر جایی میام نباشی خستم
روزای هفته با تو قشنگه
وقتی نباشی حتی یه ساعت دلم چه تنگه
موندن تو آرزومه وقتی چشمات روبرومه
زندگیمو دست تو میدم نری
ای دیوونه عشق من یه آسمونه
دستای تو مهربونِ از همه زیباتری
موندن تو آرزومه وقتی چشمات روبرومه
زندگیمو دست تو میدم نری
ای دیوونه عشق من یه آسمونه
دستای تو مهربونِ از همه زیباتری

بررسی آهنگ علیشمس و مهدی جهانی به نام زیباتر از تو

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۰۹/۲۹
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی