ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امین رضی به نام غزل بانو

دانلود آهنگ امین رضی به نام غزل بانو ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای غزل بانو با صدای امین رضی از شب صدا

Download Ahang Jadid Amin Razi – Ghazal Banoo

ترانه : مینا زمردی / آهنگ : امید صدیقی / تنظیم ، میکس و مسترینگ : فرید صدیقی

دانلود آهنگ جدید امین رضی به نام غزل بانو

متن آهنگ جدید امین رضی به نام غزل بانو

غزل بانو نگاه تو هزارون قاصدک داره
گل های پیرهنت حتی زمستون شاپرک داره
دلم آشوب اشوبه دلم بی تاب بی تابه
خارکن قاصدک هاتو بی تو خورشید نمیتابه
با نبض باد روی موهات ملودی میزنه قلبم
شده ناکوک رازه عشق میشینه رو چشام شبنم
تو رنجیدی منم مجرم منم آون کس ک بد کرده
قبول هر جزای عشق گناه کرده ناکرده
صدایی دلهره های دلم رو بشنو ای ناجی
تو لب تر کن شکایت کن بخواه از دل تو هرباجی
غزل بانو نگاه تو هزارون قاصدک داره
گل های پیرهنت حتی زمستون شاپرک داره
دلم آشوب اشوبه دلم بی تاب بی تابه

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید امین رضی به نام غزل بانو

♫♫♫
خارکن قاصدک هاتو بی تو خورشید نمیتابه
با نبض باد روی موهات ملودی میزنه قلبم
شده ناکوک رازه عشق میشینه رو چشام شبنم
تو رنجیدی منم مجرم منم آون کس ک بد کرده
قبول هر جزای عشق گناه کرده ناکرده
صدایی دلهره های دلم رو بشنو ای ناجی
تو لب تر کن شکایت کن بخواه از دل تو هرباجی
غزل بانو نگاه تو هزارون قاصدک داره
گل های پیرهنت حتی زمستون شاپرک داره
دلم آشوب اشوبه دلم بی تاب بی تابه
خارکن قاصدک هاتو بی تو خورشید نمیتابه
با نبض باد روی موهات ملودی میزنه قلبم
شده ناکوک رازه عشق میشینه رو چشام شبنم
تو رنجیدی منم مجرم منم آون کس ک بد کرده
قبول هر جزای عشق گناه کرده ناکرده
صدایی دلهره های دلم رو بشنو ای ناجی
تو لب تر کن شکایت کن بخواه از دل تو هرباجی
غزل بانو نگاه تو هزارون قاصدک داره
گل های پیرهنت حتی زمستون شاپرک داره
دلم آشوب اشوبه دلم بی تاب بی تابه
خارکن قاصدک هاتو بی تو خورشید نمیتابه
با نبض باد روی موهات ملودی میزنه قلبم
شده ناکوک رازه عشق میشینه رو چشام شبنم
تو رنجیدی منم مجرم منم آون کس ک بد کرده
قبول هر جزای عشق گناه کرده ناکرده
صدایی دلهره های دلم رو بشنو ای ناجی
تو لب تر کن شکایت کن بخواه از دل تو هرباجی

بررسی آهنگ امین رضی به نام غزل بانو

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۰۹/۲۹
  • reza jahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی