ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام این روزا

دانلود آهنگ رضا یزدانی ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای این روزا با صدای رضا یزدانی از شب صدا

Download Ahange Jadid Reza Yazdani – In Rooza

آهنگسازی : رضا یزدانی / تنظیم : بهنام شهرکی / ترانه : مجید بابازاده

دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام این روزا

 

متن آهنگ جدید رضا یزدانی به نام از تنهایی میترسم

حالا که تو کنار من نیستی
عاشقو بیقراره من نیستی
دشمنی دیگه یار من نیستی
دلخوشی ندارم این روزا
پر شده دیگه کاسه ی صبرم منو بیرون بیارین از قبرم
من همون آسمون پر ابرم دوست دارم ببارم این روزا
بی تو غمگینو گیجو بی تابم چند وقته شبا نمیخوابم
دیگه تو راه نرو رو اعصابم من خودم بیقرارم این روزا
کی میگه تو همیشه باهامی یا همون آدمی که میخوامی
تو همون درد بی سرانجامی
که بهش من دچارم این روزا
شعر آهنگ جدید رضا یزدانی این روزا

♫♫♫

دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام این روزا

♫♫♫
اینکه مه نیست دود سیگاره
قابه  عکست هنوز رو دیواره
خوب نگاه کن ببین چطور داره میگذره روزگارم
با من از زلفه یار صحبت کن از زمانه قرار صحبت کن
یه کمی از بهار صحبت کن خشکو بی برگو بارم
بی تو غمگینو گیجو بی تابم
چند وقته شبا نمیخوابم
دیگه تو راه نرو رو اعصابم من خودم بیقرارم این روزا
کی میگه تو همیشه باهامی یا همون آدمی که میخوامی
تو همون درد بی سرانجامی
که بهش من دچارم این روزا

بررسی آهنگ رضا یزدانی

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۰۹/۲۲
  • reza jahan

رضا یزدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی