ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ منو سازم از بابک جهانبخش

دانلود آهنگ بابک جهانبخش ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ غمگین و فوق العاده زیبای منو سازم با صدای بابک جهانبخش از شب صدا

Download New Music Babak Jahanbakhsh – Mano Sazam
ترانه و آهنگ : بابک جهانبخش / تنظیم : کوشان حداد / میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

آرشیو شب صدا

دانلود آهنگ منو سازم از بابک جهانبخش

متن آهنگ منو سازم از بابک جهانبخش

تنها شدیم من و سازم چی بسازم

تو این دلتنگیا عاشق نبودی تا بسازی

چقدر گفتم یکم کوتاه بیا داریم می خونیم به عشق تو

من و سازم شدییم درگیر توهی به خودم میگم تو دونبالش برو

میشه بهم بگی کجاس مسیر تو

من و سازم شبا تنهایی فک می کنیم که هنوزم اینجاییم

من و عشقم و دل بی چاره که هنوز به چشات گرفتاره

من و قلبم و تمام احساسم انگاری تو رو نمی شناسم

من و حسی که به پات گذاشتم کاشکی اینجوری دوست نداشتم

کاش اینجوری دوست نداشتم

♫♫♫

دانلود آهنگ منو سازم از بابک جهانبخش

♫♫♫

من این زندگی رو با تو قشنگ دیدم

با تو بود به دردای این دنیا خندیدم

همه لحظه های خوشمون و تباه کردی

خودتم نمی دونی چقدر گناه کردی

چرا با من و خودت اینجوری.تا کردی

همه امیدم اینه که دوباره برگردی

همه امیدم اینه که دوباره برگردی

که تو برگردی میشه برگردی

من و سازم شبا تنهایی فک می کنیم که هنوزم اینجاییم

من و یادت و دل بی چاره که هنوز به چشات گرفتاره

من و قلبم و تمام احساسم انگاری تو رو نمی شناسم

من و حسی که به پات گذاشتم کاشکی اینجوری دوست نداشتم

کاشکی اینجوری دوست نداشتم

بررسی آهنگ بابک جهانبخش

Reviewed by on

Rating: 4 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۰۹/۱۷
  • reza jahan

بابک جهانبخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی