ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران موزیک

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محمدرضا اعرابی به نام التماس

دانلود آهنگ محمدرضا اعرابی ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ غمگین و فوق العاده زیبای التماس با صدای محمدرضا اعرابی از شب صدا

Download New Music Mohammadreza Arabi – Eltemas

ترانه : علی استیری / تنظیم ، میکس و مسترینگ : علی شهبازی

دانلود آهنگ جدید محمدرضا اعرابی به نام التماس


متن آهنگ التماس از محمدرضا اعرابی

من بی تو چه کنم با یادت چه کنم

با تو من عاشقم بی تو چه کنم

این حال خراب تقصیر تو نیست

تقصیر دله است با دل چه کنم

زد باران به شبم جان آمد به لبم

بی تو تنها شدم آخر چه کنم

از شدت عشق دیوانه شدم

از دست خودم آخر چه کنم

یاد تو شد همه ی حواسم

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید محمدرضا اعرابی به نام التماس

♫♫♫

نگاهی نکردی به این التماسم

لحظه لحظه منو این شب سرد

کجایی عزیزم تویی پشت این درد

تو کجا ای بهارم روزگارم برگه زردم اوجه دردم بی قرارم

بی وفایی کار من نیست مهربانم

بی تو سوزم مثل شمعی تن و جانم

پره دردم دلخوشم من به نگاهی

من شکستم در غم بی پناهی

یاد تو شد همه ی حواسم

نگاهی نکردی به این التماسم

لحظه لحظه منو این شب سرد

کجایی عزیزم تویی پشت این درد

بررسی آهنگ محمدرضا اعرابی

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
  • ۹۵/۰۹/۱۵
  • reza jahan

دانلود آهنگ جدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی